vrijdag 19 oktober 2007

Bankliggen met Pim, en Bievak en Berepak natuurlijk


B&B: Pim, wat is je favoriete bank om te liggen?

PF: Nou ik lig graag op de ING

B&B: Slechte grap pim, je hebt mazzel dat je al dood bent anders had je klappen gekregen net als Kees als hij geen bier had gehaald

PF: Kom ik goed mee weg dan, ik had niet graag gespencered geweest.

B&B: Mooi want wij hadden ook geen zin om van de bank af te komen om je te klappen. Wat ons op de volgende vraag brengt, hoe is het om geklipt te worden?

PF: deed best pijn, maar als nicht ben ik ook wel een mietje.

B&B: en dat terwijl wij het woord homo nog niet eens in de mond hadden genomen.

PF: ......

B&B. Pim, wij beschouwen onszelf al als lui maar jij hebt de laatste jaren echt nog meer gelegen dan wij met z’n tweeen bij elkaar! Hoe flik je dat?

PF: Ik ben dood he.

B&B. Goed punt, wel minder imposant, wij vinden dood zijn een beetje valsspelen bij het liggen. Homo.

PF: Jongers dat is wel een beetje intolerant ten opzichte van de doden.

B&B: Nou oprotte pim deze sceance is over en dat glas wat we draaien hebben we nodig voor pils. DOEG!

1 opmerking:

Delay zei

hou Pim nog steeds van piemels?