donderdag 18 oktober 2007

Interview met Ray


B&B: Ray, homo! Voordat we beginnen moeten we wel zeggen dat het in
dit interview ook over rappen zou kunnen gaan. Iets waar jij volgens
ons nog onbekend mee bent.

Ree: Kunnen we het niet over mijn gouden platen hebben?

B&B: Absoluut niet want die spelen toch niet op de SL12. Belangrijker,
waar is dat geile wijf gebleven die je refreintjes zong?

Ree:weet ik niet man, ik ben een beetje in een isolement geraakt de
laatste jaren.

B&B: Dat lijkt ons ook zeer terecht. We zijn echter wel zeer verbaasd
dat je nog niet benaderd bent door Kees de Koning van Stopnotch of
Twann van Supershampoo Lekkers.

Ree: Yeah sun! Is mij ook onduidelijk. Ik heb hier een demo van mijn
nieuwe shit die jullie moeten checken.

B&B: Ray nu als de vliegende tyfus ons hol uit want dit gaat veel te
ver. Maar eerst nog effe al je geld afgeven voor het Bief en Bere
pilsfonds aaaaaahoeoeoeoeoeoeooeoeo.

Geen opmerkingen: