donderdag 22 november 2007

Interview met Wayne Rooney


B&b Wayne bedankt dat je ons zo snel te woord wilde staan naar de blamage van gisteren homo!

Wayne geen probleem Bief en bere.

B&b Wayne jij bent zeker wel blij dat Engeland niet naar het EK gaat? des te meer tijd blijft er voor jou over om je "old habbits" weer op te pakken!

Wayne Waar doelen jullie op Bief en bere??

B&b Wayne toch, hou je nou niet van de domme, wij weten heus wel dat je graag hoeren van 60 jaar en ouder bezoekt, en per SMS je hele Manchester salaris verkwanselt door op voetbal en hondenraces te gokken.

Wayne Ik dacht dat we het over de uitschakeling van Engeland zouden hebben?

B&b Wayne, dat kan ons letterlijk geen ene rotte zak schelen, vertel ons ons liever waar je fasinatie voor ouwe wijven vandaan komt? Bief en bere vinden tussen de 20 en 30 jaar namelijk prima, dan zijn de biggen nog mooi stevig. Maar wie weet kun jij uitleggen waarom een ouwe graftak je voorkeur geniet?

Wayne Ik kan hier niet op in gaan Bief en bere....Ik mis m'n moeder gewoon

B&b hahahahahahaha, wat ben je toch een clown Wayne, je kan goed voetballen, maar je hebt wel een zieke geest!! Dope!

Wayne Ik denk dat ik ga jongens

B&b, Das best Wayne, maar wel ff storten op het Bief en bere pilsfonds, je gokt maar wat minder deze week!

Geen opmerkingen: