vrijdag 24 oktober 2008

Bief en bere muziek recensies

Sufferin Suckertashhhh!

Bief en bere hebben maad vision als het gaat om muziek, naast pils drinken en voetbal kijken zou je het kunnen zien als onze core business. Wij zijn natuurlijk heel erg openminded, en daardoor worden wij vaak geconfronteerd met een hele sloot nieuwe releases waar je je hond niet op uit wil laten. Echter, moet Bief en bere bekennen dat zij recentelijk toch een paar zeer freshe releases langs hebben zien komen. Zoals daar zijn..

Shake This van Royce the 5’9. Een Premier productie die klinkt als Premier in z’n hoogtij dagen, en niet als Premier die altijd met dezelfde drums en wat andere bliepjes aan de lopende band productie draait op z’n MPC 2000. Royce klinkt heel boos, Bief en bere weten niet waarom, misschien heeft hij ruzie met z’n vriendin

Emeritus van Scarface, de beste man kon al niet zoveel verkeerd doen bij Bief en bere, al moeten wij wel zeggen dat z’n producties de laatste jaren steeds langzamer en zachter werden. Echt helemaal nergens voor nodig vonden wij. Maar gelukkig is dit echt kneppelhard! Bief en bere hopen ook dat alles goed gaat met Willie D en Bushwick Bill, dus bij deze de hartelijke groeten clowns.

The Gas van de P-Brothers, Altijd favorieten van Bief en bere, de P Broers komen met een heel album, en dat werd de hoogste tijd. Ze hebben een heel blik Bronx rappers opgetrommeld en daar is natuurlijk nooit iemand slechter van geworden. Bief en bere vinden het zeer fresh dat de P-Brothers met een kneppelharde vintage Boombap sound zo relevant en vooral broodnodig weten te klinken. Wij wil jullie dan ook vragen om deze shit the supporten en het cdtje te bestellen op hun website. Bief en bere wachten nog even tot het vinyl of de cassette in de winkel ligt.

Verder wacht iedereen natuurlijk op het Bief en bere album, de werktitel is “schulpen doe je zo” en we kunnen jullie melden dat er veel overstuurd productie werk op zal staan. Dit omdat er nu eenmaal veel slechte rappers zijn, en die hoor je dan wat minder goed… Graag gedaan..

2 opmerkingen:

Delay zei

royce is zo boos omdat zn chick te veel koffie drinkt!