vrijdag 29 mei 2009

Aanslag!


Easy Goin my brothers & sisters!!

Dit is Beer Ski B, straight uit het land der werklozen, ik moet het kort houden want ik moet asap terug naar het terras of basketbalveld. Even het volgende, laatst zat ik op het terras alwaar ik stiekem het glas bijschonk met Lidl pils omdat het leven hard is voor een werkloze circus beer toen ik plotsklaps een straatsteen moest ontwijken die naar mijn hoofd geslingerd werd.
Toen bere net bekomen was van de schrik hoor ik de klinkergooier brullen, BERE VUILE MOOI WEER BLOGGER, BOOEHOEOOEOOE!!!!!! Waarna deze clown het hazenpad verkoos.

Bere vermoed dat deze actie te maken heeft met de enorme afname in blogs sinds Bere niet meer dik betaald Voetbalzone.nl aan het checken is bij een niet nader te noemen financiele instelling. Maar wat bere dan niet begrijpt waarom hij een mooi weer blogger genoemd word, iedereen weet namelijk dat bij mooi weer Bere mooi buiten aan het spelen is, of grommend achter meisjes aanrent die voorbij fietsen met een blikje pils in zijn klauw.

Maargoed, Bief en bere weten dat de bloglezers er wat bekaait afkomen op dit moment, maar wij beloven geen beterschap, wat wij wel beloven is dat wij nog steeds mooie random rap kopen, en dat niemand ook vandaag de dag kan hangen. Maar blijf vooral proberen, dus voor alle natte tosties in de game zag ik, check www.discogs.com/freakinill en koop wat platen, wie weet word je net zon grote speler in de game als B&b, maar wij betwijfelen het.

Jah Bless!

Geen opmerkingen: